Jak wygląda szkolenie „Kompetentna Obsługa Klienta „?

Profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego, skuteczna komunikacja wewnętrzna a także miłe relacje między pracownikami to dzisiaj wyzwanie wielu przedsiębiorstw. Odpowiedzią na to są szkolenia, jakich celem jest doskonalenie technik kontaktu z klientem budujących korzystny obraz pracobiorcy a także przedsiębiorstwa i wzbudzających sympatię.

Zdobycie wiedzy o fachowej obsłudze nabywcy a także strategiach rozwiązywania komplikacji międzyludzkich.

sala konferencyjna

Autor: Open Knowledge Foundation
Źródło: http://www.flickr.com

Poznanie i doskonalenie technik i stylu skutecznej i korzystnej komunikacji z nabywcą, służącej dobremu zrozumieniu, korzystnej atmosferze jak też radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami. Ukształtowanie podejść pro-klienckich członków szkolenia, asertywnej postawy w stosunku do klienta , nabycie przez pracowników umiejętności rozpoznania oraz udoskonalenia negocjacji bezpośredniej jak też telefonicznej z trudnym dyskutantem oraz przyswajanie zasad efektywnej komunikacji – umiejętność poradzenia sobie z naciskami, animozjami a także agresją ze strony rozmówcy i poznanie technik panowania nad stresem.

Po sfinalizowaniu szkolenia Profesjonalna Obsługa Klienta uczestnicy szkolenia powinni wiedzieć w jaki sposób: posługiwać się technikami efektywnej komunikacji w rozmowach ze współpracownikami , budować poczucie własnej wartości, fachowo prowadzić negocjacje przez telefon, budować kompetentny wizerunek wśród klientów i współpracowników

Szkolenia otwarte Wrocław powinny zostać dostosowane do potrzeb członków szkolenia ( na stronie).

Ten odnośnik do serwisu peakpackaging producent opakowań foliowych prowadzi do niesamowicie atrakcyjnej strony, która ma równie interesujące informacje na omawiany temat.

W jego trakcie trener uwzględnia indywidualne wypadki z naszego życia a także środowiska pracy, przedstawia narzędzia oraz gotowe rozwiązania do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu. Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów poprzedzonych zwięzłymi mini-wykładami podczas których komunikowane są potrzebne treści teoretyczne.

Charakter szkoleń ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału przez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, debaty, analizę przypadków, symulacje rzeczywistych sytuacji w obliczu zaistniałych zmian (). Trener z całej dostępnej mu wiedzy wybierze rzeczy istotne, zgodne z wymogami oraz oczekiwaniami członków szkolenia: warsztat, analiza sytuacji, ćwiczenia grupowe a także w parach.