Poznanie i doskonalenie technik i stylu skutecznej i korzystnej komunikacji z nabywcą, służącej dobremu zrozumieniu, korzystnej atmosferze jak też radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami. Ukształtowanie podejść pro-klienckich członków szkolenia, asertywnej postawy w stosunku do klienta , nabycie przez pracowników umiejętności rozpoznania oraz udoskonalenia negocjacji bezpośredniej jak też telefonicznej z trudnym dyskutantem oraz przyswajanie zasad efektywnej komunikacji – umiejętność poradzenia sobie z naciskami, animozjami a także agresją ze strony rozmówcy i poznanie technik panowania nad stresem.
Po sfinalizowaniu szkolenia Profesjonalna Obsługa Klienta uczestnicy szkolenia powinni wiedzieć w jaki sposób: posługiwać się technikami efektywnej komunikacji w rozmowach ze współpracownikami , budować poczucie własnej wartości, fachowo prowadzić negocjacje przez telefon, budować kompetentny wizerunek wśród klientów i współpracowników
Szkolenia otwarte Wrocław powinny zostać dostosowane do potrzeb członków szkolenia ( na stronie).
Ten odnośnik do serwisu peakpackaging producent opakowań foliowych prowadzi do niesamowicie atrakcyjnej strony, która ma równie interesujące informacje na omawiany temat.
W jego trakcie trener uwzględnia indywidualne wypadki z naszego życia a także środowiska pracy, przedstawia narzędzia oraz gotowe rozwiązania do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu. Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów poprzedzonych zwięzłymi mini-wykładami podczas których komunikowane są potrzebne treści teoretyczne.