Dobra jakość obsługiwania
Firmy chcące całkowicie zadowolić swoich klientów wdrażają swoje unikatowe, wewnątrz działające normy współpracy z konsumentem. Wszystkie firmy posiadają autorską formułę, którą stosuje się podczas częstych stosunków na linii pracownik-klient. Tajemniczy klient zatrudniony jest przez firmy żeby zlustrować, czy aby na pewno każde procedury są przez pracowników przestrzegane. Nie wyróżnia się spośród pozostałych klientów, jednak wiedząc jak musi zostać potraktowany przypatruje się uważnie, czy pracownicy danej firmy zachowują się zgodnie z wytycznymi panującymi w przedsiębiorstwie. Po zakończeniu kontroli przedstawia własne spostrzeżenia. Mystery shopping – to jedna z najbardziej bezstronnych metod kontroli standardów obsługi. Forma zamkniętych pytań nie pozostawia możliwości zamieszczenia własnych, osobistych spostrzeżeń.
Czy badania (zobacz badania marketingowe) są potrzebne
Wprowadzanie coraz to nowych standardów obsługi konsumenta jest bardzo ważne, gdyż to on sprawia, że nasze przedsiębiorstwo może istnieć. Z jego pomocą zarabiamy pieniądze. Klient musi czuć, że jest traktowany wyjątkowo a nie maszynowo, ważne jest nawiązanie kontaktu wzrokowego. W momencie kiedy zda sobie sprawę, że zawsze na niego czekamy, za każdym razem do nas powróci.
Reszta na