Tego typu działania zmniejszają rolę ceny, umożliwiają zmniejszenie przyznawanych rabatów i kreują barierę dla rynkowych rywali.
Zrealizowaliśmy tysiące tego typu działań w sektorze B2B i B2C. Zrealizowaliśmy i obsługujemy systemy lojalnościowe różnego typu przedsiębiorstw. Prowadzimy również wewnątrz firmowe programy motywacyjne () dla pracowników, przedstawicieli handlowych, sprzedawców i kanałów dystrybucji.
Naszymi atutami są: korzyści skali i optymizacja kosztów, unikalne na polskim rynku know-how, oprogramowanie do zarządzania programem lojalnościowym, odrębne centrum logistyki nagród, obsługa kancelaryjna i podatkowa. Zapewniamy bezpieczeństwo i wygodę współpracy z fachowcami oraz całościową obsługę prawa i kontaktów z urzędem skarbowym, obejmującą m.in. fachowe wsparcie prawne i podatkowe, przygotowanie regulaminów i formularzy, outsourcing obsługi podatków od premii.
Logistyka nagród jest jednym z najważniejszych, a przy tym najtrudniejszych etapów wdrożenia działania. W istotnej części przesądza o tym, czy program lojalnościowy, premiowy, akcja czy konkurs przynoszą zamierzony, długofalowy skutek i cementuje relacje z jego podmiotami. Dlatego stworzyliśmy własne Centrum Logistyki Nagród i gwarantujemy obsługę poszczególnych etapów logistyki: dobór nagród, nabycie, przechowywanie, pakowanie, wysyłkę, raportowanie. Ciągła, nieprzerwana od lat kooperacja z renomowanymi producentami i dostarczycielami pomaga zapewnić dostępność setek precyzyjnie wyselekcjonowanych typów nagród i zredukować ceny ich zakupu i logistyki.
Wychodzimy z założenia, że celem pakietu lojalnościowego nie jest jedynie wyścig po nagrody. Poza czynnikiem aktywizacji sprzedaży istotną rolę odgrywa w tym miejscu tworzenie relacji marketingowych. Program staje się punktem startowym do komunikacji, a segmentacja bazująca na podziale na kryteria sprzedażowe, life-style, preferencje, historię relacji, pozwala na idealny dobór narzędzi motywacji. Na podstawie naszych badań satysfakcji i oczekiwań uczestników wdrażamy programy, w których premię stanowią nie jedynie nagrody rzeczowe, lecz również wartości niematerialne, kursy i szkolenia oraz porady ekspertów. Relacje oparte na tych podstawach owocują nad wyraz mocną lojalnością.
Dalsza część