Program lojalnościowy – jaki cel?

Od 1998 roku wyłącznie zajmujemy się zagadnieniem marketingu lojalności i marketingu relacji. Przygotowujemy i obsługujemy programy lojalnościowe, partnerskie, itp., kompleksowo od planu działania, agendy, wstępnego stworzenia, systemu informatycznego, zarządzania informacjami.

Programy Partnerskie to programy lojalnościowe wdrażane w obrębie B2B, ukierunkowane na partnerów, pośredników sprzedaży, dystrybutorów, sprzedawców. Chęć do działania wynika nie tylko z nagród i premii, ale przede wszystkim z przynależności do elitarnej grupy, z czynników pozamaterialnych, stosunków i kontaktu z firmą, dostępu do wiedzy i udziału w szkoleniach.

Tego typu działania zmniejszają rolę ceny, umożliwiają zmniejszenie przyznawanych rabatów i kreują barierę dla rynkowych rywali.

Programy lojalnościowe dla każdego

Zrealizowaliśmy tysiące tego typu działań w sektorze B2B i B2C. Zrealizowaliśmy i obsługujemy systemy lojalnościowe różnego typu przedsiębiorstw. Prowadzimy również wewnątrz firmowe programy motywacyjne () dla pracowników, przedstawicieli handlowych, sprzedawców i kanałów dystrybucji.

Naszymi atutami są: korzyści skali i optymizacja kosztów, unikalne na polskim rynku know-how, oprogramowanie do zarządzania programem lojalnościowym, odrębne centrum logistyki nagród, obsługa kancelaryjna i podatkowa. Zapewniamy bezpieczeństwo i wygodę współpracy z fachowcami oraz całościową obsługę prawa i kontaktów z urzędem skarbowym, obejmującą m.in. fachowe wsparcie prawne i podatkowe, przygotowanie regulaminów i formularzy, outsourcing obsługi podatków od premii.

Logistyka nagród jest jednym z najważniejszych, a przy tym najtrudniejszych etapów wdrożenia działania. W istotnej części przesądza o tym, czy program lojalnościowy, premiowy, akcja czy konkurs przynoszą zamierzony, długofalowy skutek i cementuje relacje z jego podmiotami. Dlatego stworzyliśmy własne Centrum Logistyki Nagród i gwarantujemy obsługę poszczególnych etapów logistyki: dobór nagród, nabycie, przechowywanie, pakowanie, wysyłkę, raportowanie. Ciągła, nieprzerwana od lat kooperacja z renomowanymi producentami i dostarczycielami pomaga zapewnić dostępność setek precyzyjnie wyselekcjonowanych typów nagród i zredukować ceny ich zakupu i logistyki.

Wychodzimy z założenia, że celem pakietu lojalnościowego nie jest jedynie wyścig po nagrody. Poza czynnikiem aktywizacji sprzedaży istotną rolę odgrywa w tym miejscu tworzenie relacji marketingowych. Program staje się punktem startowym do komunikacji, a segmentacja bazująca na podziale na kryteria sprzedażowe, life-style, preferencje, historię relacji, pozwala na idealny dobór narzędzi motywacji. Na podstawie naszych badań satysfakcji i oczekiwań uczestników wdrażamy programy, w których premię stanowią nie jedynie nagrody rzeczowe, lecz również wartości niematerialne, kursy i szkolenia oraz porady ekspertów. Relacje oparte na tych podstawach owocują nad wyraz mocną lojalnością.

Oferujemy zaawansowany technologicznie i przyjazny w użyciu, gotowy system do kierowania programami motywacyjnymi. Brak konieczności budowania systemu od podstaw umożliwia szybkie uruchomienie działań oraz redukcję kosztów. Oferujemy profesjonalne wsparcie IT i poradnictwo pozwalające na sprawną integrację z własnymi systemami firmy, dostawców i kontrahentów, banków, itp. Ułatwiamy dostosować bazy danych, stworzyć indywidualne konta biorących udział, strony www, katalogi nagród, naliczanie punktów i promocji, raporty, narzędzia komunikacji interaktywnej, e-learning i testy kompetencji.

Dalsza część